Hodnocení obchodu
LA
Lukáš Almassy
IA
Iveta Andrlová
FV
Ferdinand Vyvial
Ano, jsem VELMI spokojen !
SP
Stanislava Přibylová
Velmi. Oceňuji zejména rychlost vyřízení reklamace a zaslání nového výrobku v náročném předvánočním období, takže mohl litinový hrnec zářit pod stromečkem.
PV
Petra Volková
Všechno dopadlo přesně jak bylo popsáno v eshopu. Není co dodat.
Zbozi nemeli skladem, prestoze to uvadeli. Temer ctrnact dni cekat na objednavku pred Vanoci neni prijemne. Dodavka v poradku
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše zklamání, poslední týden před Vánoci chodilo neuvěřitelné množství objednávek a nebylo kapacitně možné odesílat vše ihned týž den tak, jak je to u nás samozřejmostí během celého roku. Tyto Vánoce byly odlišné v tom, že velké procento zákazníků nechalo objednávku dárku na poslední týden. Mimochodem i dopravci doručovali zásilky často až za několik dní. Pevně doufáme, že nám zůstanete nakloněn a Vaše příští objednávka již bude doručena tak jak to má být.
nakonec bylo vše rozumně domluveno a zboží přišlo včas
MS
Markéta Skálová
Spokojenost, doporucuji..
JK
Jiří Kříž
Naprostá spokojenost. Doporučuji.
VH
Vlasta Hotzlova
Vrele doporučuji
LM
Lenka Mottlova
Neduveryhodne jednani, nedrzi slovo.
Dobrý den,
velice se omlouváme, ale vyřízení Vaší objednávky nestihneme do Vánoc, objednané neskladové zboží očekáváme až po novém roce. Za tuto nepříjemnost vyvedeme důsledky, které povedou ke zlepšení naší činnosti. Již byly provedeny první kroky ve formě přestěhování skladů do nového logistického centra, kde se toto již nemůže stát. Toto nutné přestěhování bylo bohužel důvodem toho proč jste nespokojen. Stěhování máme konečně za sebou a nyní budeme opět zasílat zboží ihned, jako je u nás samozřejmostí a je to pro nás prioritou. Hezké a klidné Vánoce.
Po potvrzovacim mailu a predpokladanym terminem doruceni se nic dale nedeje. Zbozi v uvedeny termin neprislo a z obchodu nebyla zadna informace. Po mem telefonatu prislibeno odeslani zbozi a po dalsich 5-ti dnech opet nic. Dnes prisel hodnotici email a nic nez negativni zazitek nemam.
Dobrý den,
Vaše negativní zkušenost nás velice mrzí, je týden před Vánoci a tak, jako každý rok přijímáme největší množství objednávek (zákazníci objednávky nechávají na poslední chvíli), změn v objednávkách a poškození dopravcem. Z kapacitních důvodů a současně i nutného stěhování skladu do nových prostor jsme nabrali několik dní zpoždění (o kterém jsme Vás telefonicky informovali), ten ji již víceméně vyrovnán a naše garance včasného dodání do Vánoc stále platí, Zboží Vám bylo odesláno dnes ráno, tedy několik hodin před tímto Vaším zklamáním. Přejeme méně stresu v tomto hektickém předvánočním období, poklidné dokoupení dárků a hlavně krásné Vánoce.
IO
Ing. Petr Ouzký
Bez problémů, doporučuji
Zboží mělo být skladem, ale není. Obchod se sám neozval, až na můj dotaz dpověděli, že čekají na naskladnění, které bude do 14 dní. Dnes 22 dnů od objednávky a stále bez informace a zboží. Objednávala jsem 23.11.a chtěla ho mít do Vánoc.
Doporučuji zlepšit zejména kvalitu komunikace obchodu.
Dobrý den,
Jeden výrobek z Vámi objednaného zboží bohužel nebyl skladem, o této nepříjemnosti jsme Vás ihned informovali. Následně jsme spolu mluvili vícekrát telefonicky a byli (jsme) jsme domluveni, že pokud nenaskladníme včas onen jeden výrobek, odešleme Vám ihned vše ostatní. Dnes nám byl potvrzen a odeslán zbývající kus a zítra by se měla Vaše objednávka expedovat. Náš slib, že do Vánoc dodáme stále platí. Přejeme méně stresu v tomto hektickém předvánočním období a poklidné dokoupení dárků.
Dobrý den,
Z důvodu nutnosti přestěhování skladu v termínu, kdy jste objednala zboží došlo ke zpoždění dodání, o tomto jsme Vás informovali. Toto zpoždění i že nejste spokojená nás moc mrzí ale bohužel to jinak nešlo, sklad se musel přestěhovat a v našem oboru není žádná část roku lepší ani horší. Přejeme Vám klidné a krásné Vánoční svátky.