Reklamace a vrácení zboží

REKLAMACE a garance vrácení zboží do 14 dnů

 

 

REKLAMACE: Pokud se v průběhu záruční doby (dle zákona dva roky, u některého zboží je záruka výrobcem prodloužena) vyskytne na zboží vada, kterou považujete za výrobní, zkontrolujte, zda Vám byl se zbožím zaslán zvláštní Záruční list výrobce. Na tomto záručním listu bývá kontakt na autorizovaný servis. Pokud jste žádný nenašli, kontaktujte Nás, rádi zašleme potřebné informace a postupy. Reklamovat nelze opotřebení způsobené používáním výrobku. Reklamační formulář je ke stažení zde ve formátu PDF. Níže je uvedena adresa pro zaslání, prosíme neodesílejte zboží na adresu sídla naší firmy.

 

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ: Zboží, které jste si u Nás objednali a chtěli by jste jej vrátit, rádi vezmeme zpět do 14 dnů od dodání k Vám. Je třeba Nás o tom předem informovat. K co nejrychlejšímu vyřízení je zde ke stažení formulář ve formátu PDF, který je třeba vyplnit a zaslat emailem na Naši adresu. Ihned poté můžete zaslat nebo přinést na Naši adresu objednané zboží. Prosíme Vás, nezasílejte zboží zpět na dobírku, takové nemůže být přijato. Zboží musí být kompletní, nepoškozené, nepoužité a v originálním obalu. Níže je uvedena adresa pro zaslání, prosíme neodesílejte zboží na adresu sídla naší firmy.

 

Adresa pro zasílání reklamací, vrácení zboží nebo výměnu zboží:

         SKLAD KIWE s.r.o. / OLICON logistics s.r.o.

         Trabantská 692/31, 190 15 Praha 9

         Česká republika

 

          Prosíme, nezasílejte zboží na adresu sídla v Plzni, zboží nebude zde převzato.