Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží:

  • Zakoupené zboží rádi vezmeme zpět do 14 dnů od doručení k Vám. Je nutné nás o tom do 14 dnů po převzetí zásilky informovat.

  • Zašlete nám emailem na obchod@kitchenstyle.cz vyplněný formulář k vrácení zboží, který stáhnete zde ve formátu PDF. Pokud nemáte k dispozici tiskárnu, alternativou jsou i ručně psané informace které jsou uvedené ve formuláři.

  • Zboží je třeba včetně přibaleného a vyplněného formuláře o vrácení doručit na adresu našeho skladu (je uvedena ve formuláři). Odesílané zboží velice pečlivě zabalte aby nedošlo k poškození během přepravy, za poškození v přepravě nese odpovědnost odesílatel.

  • Prosíme Vás, nezasílejte zboží zpět na dobírku, zásilka na dobírku nebude přijata. Zboží musí být kompletní, nepoškozené, čisté, nepoužité a v originálním obalu.

  • Prosíme, nezasílejte nám žádné zboží na adresu sídla v Plzni, nebo na dobírku, zásilka v takovém případě nebude převzata.

Reklamace:

  • Pokud se v průběhu záruční doby vyskytne na zboží vada, kterou považujete za výrobní (nebyla způsobena nevhodným použitím nebo zacházením a nejedná se o opotřebení částí, jejichž životnost je závislá na frekvenci používání, zkontrolujte, zda Vám byl se zbožím zaslán samostatný Záruční list výrobce, nejčastěji bývá u elektrospotřebičů. Na tomto záručním listu je kontakt na autorizovaný servis, kam je třeba zaslat zboží včetně popisu závady a nákupního dokladu od nás.

  • Pokud se nejedná o elektrospotřebič mající smluvní servis, zašlete vadné zboží na naši adresu včetně vyplněného reklamačního listu.

  • Pokud se jedná o spotřebič značky KitchenAid, zašlete jej spolu s popisem závady, vaší adresou pro zaslání zpět a dokladem o zakoupení na adresu autorizovaného servisu: KitchenAid-Servis, Brněnská 444/37, 682 01 Vyškov.
  • Pokud se jedná o spotřebič Zwilling Enfinigy, zašlete jej spolu s popisem závady, vaší adresou pro zaslání zpět a dokladem o zakoupení na adresu autorizovaného servisu: P&P-Reklamace, Obchodní 110, 251 01 Čestlice

  • Reklamační formulář je ke stažení zde ve formátu PDF. Pokud nemáte k dispozici tiskárnu, alternativou jsou i ručně psané informace které jsou uvedené ve formuláři.

  • Vyplněný formulář zašlete emailem na adresu obchod@kitchenstyle.cz abychom věděli, že máme zásilku očekávat a celý proces se výrazně urychlil. V případě potřeby Vás budeme kontaktovat.

  • Odesílané zboží velice pečlivě zabalte aby nedošlo k poškození během přepravy, za poškození v přepravě nese odpovědnost odesílatel.

  • Zboží je do reklamace nutné zaslat čisté a včetně všech součástí.

  • O vyřízení reklamace Vás budeme informovat, v případě výměny zboží za bezvadné jej rovnou zašleme na Vaši adresu v původní objednávce. Pokud došlo ke změně adresy, prosíme o uvedení aktuální adresy na reklamační formulář.

  • Prosíme, nezasílejte nám žádné zboží na adresu sídla v Plzni, nebo na dobírku, zásilka v takovém případě nebude převzata.

 

Adresa pro zasílání reklamací, vrácení zboží nebo výměnu zboží:

Fulfillment CZ - KIWE

Logistický park P3, Hala H1, boční vchod č.6

Do Čertous 2634/7

193 00 Praha 20 Česká republika

  • Otevřeno v pracovní dny Po-Pá 9:00 - 16:00
  • Výdej nebo příjem zboží vchod č.6, naproti České poště.