Reklamace a vrácení zboží
Vrácení zboží:
-
Zakoupené zboží rádi vezmeme zpět do 14 dnů od doručení k Vám. Je nutné nás o tom do 14 dnů po převzetí zásilky informovat.
-
Zašlete nám emailem na obchod@kitchenstyle.cz vyplněný formulář k vrácení zboží, který stáhnete zde ve formátu PDF. Pokud nemáte k dispozici tiskárnu, alternativou jsou i ručně psané informace které jsou uvedené ve formuláři.
-
Zboží je třeba včetně přibaleného a vyplněného formuláře o vrácení doručit na adresu našeho skladu (je uvedena ve formuláři). Odesílané zboží velice pečlivě zabalte aby nedošlo k poškození během přepravy, za poškození v přepravě nese odpovědnost odesílatel.
-
Prosíme Vás, nezasílejte zboží zpět na dobírku, zásilka na dobírku nebude přijata. Zboží musí být kompletní, nepoškozené, čisté, nepoužité a v originálním obalu.
-
Prosíme, nezasílejte nám žádné zboží na adresu sídla v Plzni, nebo na dobírku, zásilka v takovém případě nebude převzata.
Reklamace:
-
Pokud se v průběhu záruční doby vyskytne na zboží vada, kterou považujete za výrobní (nebyla způsobena nevhodným použitím nebo zacházením a nejedná se o opotřebení částí, jejichž životnost je závislá na frekvenci používání, zkontrolujte, zda Vám byl se zbožím zaslán samostatný Záruční list výrobce, nejčastěji bývá u elektrospotřebičů. Na tomto záručním listu je kontakt na autorizovaný servis, kam je třeba zaslat zboží včetně popisu závady a nákupního dokladu od nás.
-
Pokud se nejedná o elektrospotřebič mající smluvní servis, zašlete vadné zboží na naši adresu včetně vyplněného reklamačního listu.
-
Reklamační formulář je ke stažení zde ve formátu PDF. Pokud nemáte k dispozici tiskárnu, alternativou jsou i ručně psané informace které jsou uvedené ve formuláři.
-
Vyplněný formulář zašlete emailem na adresu obchod@kitchenstyle.cz abychom věděli, že máme zásilku očekávat a celý proces se výrazně urychlil. V případě potřeby Vás budeme kontaktovat.
-
Odesílané zboží velice pečlivě zabalte aby nedošlo k poškození během přepravy, za poškození v přepravě nese odpovědnost odesílatel.
-
Zboží je do reklamace nutné zaslat čisté a včetně všech součástí.
-
O vyřízení reklamace Vás budeme informovat, v případě výměny zboží za bezvadné jej rovnou zašleme na Vaši adresu v původní objednávce. Pokud došlo ke změně adresy, prosíme o uvedení aktuální adresy na reklamační formulář.
-
Prosíme, nezasílejte nám žádné zboží na adresu sídla v Plzni, nebo na dobírku, zásilka v takovém případě nebude převzata.
Adresa pro zasílání reklamací, vrácení zboží nebo výměnu zboží
Fulfillment.cz - KIWE
CTPark Prague North Unit: D8.7B unit B
27745 Úžice / Kozomín Česká republika
- Otevřeno v pracovní dny Po-Pá 9:00 - 16:00