Reklamace a vrácení zboží

REKLAMACE a garance vrácení zboží do 14 dnů

Občas se může stát, že je zboží poškozené nebo s ním nejste z nějakého důvodu spokojeni a chcete jej vrátit. Chápeme, že je to pro Vás nepříjemnost. Samozřejmě se to rádi pokusíme napravit, rozlišujeme následující důvody:

    • REKLAMACE DODÁNÍ- bylo Vám dodáno poškozené zboží nebo jiné než jste si objednali.

    • REKLAMACE - dodali jsme Vám zboží, které podle Vás vykazuje výrobní vady.

    • VRÁCENÍ ZBOŽÍ - zboží chcete z libovolného důvodu vrátit (třeba se Vám ve skutečnosti nelíbí).

REKLAMACE DODÁNÍ: Vhodné je, abyste zboží ihned po dodání zkontrolovali, zdali je v pořádku. Pokud ne, ihned Nás kontaktujte (do dvou pracovních dní po doručení zboží, nejlépe emailem), uveďte číslo Vaší objednávky a popis či foto závady. Zboží neodesílejte a vyčkejte až se Vám ozve kurýrní služba. Ihned, jak to bude možné Vám zašleme nový kus. Níže je uvedena adresa pro zaslání, prosíme neodesílejte zboží na adresu sídla naší firmy.

REKLAMACE: Pokud se v průběhu záruční doby (dle zákona dva roky, u některého zboží je záruka výrobcem prodloužena) vyskytne na zboží vada, kterou považujete za výrobní, zkontrolujte, zda Vám byl se zbožím zaslán zvláštní Záruční list výrobce. Na tomto záručním listu bývá kontakt na autorizovaný servis. Pokud jste žádný nenašli, kontaktujte Nás, rádi zašleme potřebné informace a postupy. Reklamovat nelze opotřebení způsobené používáním výrobku. Reklamační formulář je ke stažení zde ve formátu PDF. Níže je uvedena adresa pro zaslání, prosíme neodesílejte zboží na adresu sídla naší firmy.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ: Zboží, které jste si u Nás objednali a chtěli by jste jej vrátit, rádi vezmeme zpět do 14 dnů od dodání k Vám. Je třeba Nás o tom předem informovat. K co nejrychlejšímu vyřízení je zde ke stažení formulář ve formátu PDF, který je třeba vyplnit a zaslat emailem na Naši adresu. Ihned poté můžete zaslat na Naši adresu objednané zboží. Prosíme Vás, nezasílejte zboží zpět na dobírku, takové nemůže být přijato. Zboží musí být kompletní, nepoškozené, nepoužité a v originálním obalu. Níže je uvedena adresa pro zaslání, prosíme neodesílejte zboží na adresu sídla naší firmy.

Adresa pro zasílání reklamací, vrácení zboží nebo výměnu zboží (možné i osobní dodání):

Sklad OLICON, KIWE s.r.o.

U tabulky 3020

193 00 Praha 9

 

Česká republika

Prosíme, nezasílejte nám zboží na adresu sídla společnosti (Plzeň), zboží zde nemusí být přijato. Zboží musí být zasláno bez dobírky a doporučeně, nebo kurýrem (PPL Parcelshop, GEIS, GLS, DPD, Zásilkovna).