Informace k nákupu

Proč nakupovat právě u nás?

  • Nebojte se nám zavolat, rozumíme tomu co prodáváme a rádi Vám poradíme. Oproti velkým eshopům "od dětských plenek po sekačky" zvládáme vyzkoušet funkce a vlastnosti nabízeného sortimentu, víme jak jej požívat a na co se například nehodí...nebojte se zeptat.
  • Možnost vrácení nepoužitého zboží zdarma do 14 dnů od nákupu.
  • Jsme zákazníky ověřený eshop s vlastním skladem zboží, odesíláme ihned pro přijetí objednávky (nebo zaplacení).
  • Garantujeme servis a záruku, všechny prodávané značky jsou určené pro český trh.
  • Zboží Vám doručíme až domů následující pracovní den. Většinu objednávek zpracujeme i v 17:00 a odešleme týž den.
  • Více než 1000 odběrných míst Zásilkovna po celé ČR, kde je možné zboží pohodlně vyzvednout kdy se Vám to hodí.
  • U objednávek v hodnotě nad 2000,- Kč odesíláme ZDARMA
  • Dotujeme ceny dopravného, dopravné již od 69,-Kč.
  • Na telefonu i emailu jsme neustále a ochotně k dispozici pro případné dotazy.

     

DOPRAVA ZBOŽÍ

  • Objednávky po ČR zasíláme kurýrní službou dle Vašeho výběru až na Vámi uvedenou adresu, doručení probíhá během pracovních hodin, dodání je možné i k Vám do zaměstnání.

  • Objednávky na Slovensko jsou expedovány kurýrem GEIS. Počítejte s dodáním 2-3 pracovní dny.

  • Objednávky přijaté v pracovní dny do 15:00 expedujeme týž den, pozdější dle vytíženosti skladu (max následující den).

  • Cena dopravného po se zobrazí po kliknutí na "pokračovat" v košíku

  • Cena dopravného na Slovensko je 230,-Kč,  objednávky nad 7000,-Kč odesíláme na Naše náklady.

PLATBY ZA ZBOŽÍ

  • Nejčastější metodou platby je dobírka za 40,-Kč.

  • Zaplatit lze převodem z účtu, tato metoda není zpoplatněna. Po přijetí objednávky Vám zašleme zálohovou fakturu, kterou je třeba uhradit převodem z Vašeho účtu. Zboží bude expedováno až po připsání platby na Náš účet. Počítejte tedy se zdržením 1 pracovní den. Náš CZK účet vedený u Komerční Banky: 115-1006210257/0100

  • Nejjednodušší je platba platební kartou, je navíc zcela zdarma. Zboží zaplacené elektronicky expedujeme ihned.

  • Platba i-platba od společnosti Cofidis. Udělejte si radost a pořiďte si nové vybavení pohodlně na splátky. Více informací o prodeji na splátky ZDE.

DÁRKOVÉ POUKAZY

  • Dárkový poukaz Vám bude zaslán poštou na Vámi uvedenou adresu na dobírku. Pokud chcete dárkový poukaz zaslat rovnou obdarovanému, je třeba jej zaplatit předem, abychom již nemuseli použít dobírku.

VĚRNOSTNÍ PROGRAM SPHERE

  • Jste-li držitelem karty programu SPHERE, poskytneme Vám slevu na zboží 6%, majitelům věrnostních karet Sphere VIP poskytujeme slevu 10%. Pokud je námi nabízené zboží v akci, je sleva je započítána z původní ceny určené zastoupením dané značky pro ČR, slevu tedy nelze uplatnit na již zlevněné zboží. Pokud u zboží v akci sleva menší než je Vaše sleva na kartu Sphere, samozřejmě Vám cenu snížíme dle Vaší karty.

  • Bohužel nemůžeme poskytnout majitelům VIP karet slevu ve výši 10% na produkty Kangabox, Vitamix, Brita, Opinel a Catler. Maximální sleva na tyto produkty je u všech typů karet 6%.

  • Z technických důvodů při Vašem prvním nákupu u nás sleva nezobrazí v košíku. V posledním kroku objednávky vložte do pole "ZADAT POZNÁMKU PRO PRODEJCE" číslo vaší karty. Číslo Vaší sphere karty je na její  druhé straně poblíž čárového kódu. Klidně jej můžete zaslat i emailem neprodleně po objednání zboží. Slevu Vám nastavíme při fakturaci před odesláním zboží.

  • Pokud jste registrovaný zákazník, slevu Vám po registraci nastavíme jako trvalou a od té doby již uvidíte veškeré produkty v cenách po slevě.

REKLAMACE a garance vrácení zboží do 14 dnů

Občas se může stát, že je zboží poškozené nebo s ním nejste z nějakého důvodu spokojeni a chcete jej vrátit. Chápeme, že je to pro Vás nepříjemnost. Samozřejmě se to rádi pokusíme napravit, rozlišujeme následující důvody:

    • REKLAMACE DODÁNÍ- bylo Vám dodáno poškozené zboží nebo jiné než jste si objednali.

    • REKLAMACE - dodali jsme Vám zboží, které podle Vás vykazuje výrobní vady.

    • VRÁCENÍ ZBOŽÍ - zboží chcete z libovolného důvodu vrátit (třeba se Vám ve skutečnosti nelíbí).

REKLAMACE DODÁNÍ: Vhodné je, abyste zboží ihned po dodání zkontrolovali, zdali je v pořádku. Pokud ne, ihned Nás kontaktujte (do dvou pracovních dní po doručení zboží, nejlépe emailem), uveďte číslo Vaší objednávky a popis či foto závady. Zboží neodesílejte a vyčkejte až se Vám ozve kurýrní služba. Ihned, jak to bude možné Vám zašleme nový kus. Níže je uvedena adresa pro zaslání, prosíme neodesílejte zboží na adresu sídla naší firmy.

REKLAMACE: Pokud se v průběhu záruční doby (dle zákona dva roky, u některého zboží je záruka výrobcem prodloužena) vyskytne na zboží vada, kterou považujete za výrobní, zkontrolujte, zda Vám byl se zbožím zaslán zvláštní Záruční list výrobce. Na tomto záručním listu bývá kontakt na autorizovaný servis. Pokud jste žádný nenašli, kontaktujte Nás, rádi zašleme potřebné informace a postupy. Reklamovat nelze opotřebení způsobené používáním výrobku. Reklamační formulář je ke stažení zde ve formátu PDF. Níže je uvedena adresa pro zaslání, prosíme neodesílejte zboží na adresu sídla naší firmy.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ: Zboží, které jste si u Nás objednali a chtěli by jste jej vrátit, rádi vezmeme zpět do 14 dnů od dodání k Vám. Je třeba Nás o tom předem informovat. K co nejrychlejšímu vyřízení je zde ke stažení formulář ve formátu PDF, který je třeba vyplnit a zaslat emailem na Naši adresu. Ihned poté můžete zaslat na Naši adresu objednané zboží. Prosíme Vás, nezasílejte zboží zpět na dobírku, takové nemůže být přijato. Zboží musí být kompletní, nepoškozené, nepoužité a v originálním obalu. Níže je uvedena adresa pro zaslání, prosíme neodesílejte zboží na adresu sídla naší firmy.

Adresa pro zasílání reklamací, vrácení zboží nebo výměnu zboží (možné i osobní dodání):

       Olicon logistics s.r.o. - SKLAD KIWE s.r.o.

       Trabantská 692/31, 190 15 Praha 9

       Česká republika