Informace k nákupu

Proč nakupovat právě u nás?

  1. Nebojte se nám zavolat, rozumíme tomu co prodáváme a velice rádi Vám poradíme.
  1. Trhem ověřený výběr výrobků tradičních převážně Evropských značek garantujících spokojenost.
  1. Jsme zákazníky ověřený prodejce s vlastním skladem zboží.
  1. Garantujeme servis a záruku, všechny prodávané značky jsou určené pro český trh.
  1. Zboží Vám doručíme domů následující pracovní den od odeslání.Více než 1000 odběrných míst kde je možné zboží pohodlně vyzvednout kdy se Vám to hodí.
  1. Možnost vrácení zboží zdarma do 14 dnů.

 

Doprava zboží

  1. Objednávky zasíláme přepravní službou dle Vašeho výběru na Vámi uvedenou adresu, doručení probíhá během pracovních hodin, dodání je možné i k Vám do zaměstnání.
  1. Objednávky na Slovensko jsou expedovány kurýrem GLS. Počítejte s dodáním cca 2 pracovní dny.
  1. Objednávky přijaté v pracovní dny do 12:30 expedujeme okamžitě, pozdější mohou být expedovány až následující den.
  1. Cena dopravného se zobrazí po kliknutí na "pokračovat" v košíku.

 

Platba za zboží

  1. Platbu za zboží je možné zvolit - platba na dobírku.
  1. Nejjednodušší je platba platební kartou online, je samozřejmě zcela zdarma.
  1. Zaplatit lze převodem z účtu. Po dokončení objednávky Vám zašleme údaje pro provedení úhrady převodem z Vašeho účtu.
  1. Nejjednodušší je platba platební kartou online nebo mobilní platbou APPLE PAY nebo GOOGLE PAY mobilním telefonem.

 

Dárkové poukazy

  1. Dárkový poukaz Vám bude zaslán e-mailem, je třeba jej zaplatit předem.

 

VĚRNOSTNÍ PROGRAM SPHERE

  1. Jste-li držitelem karty programu SPHERE, poskytneme Vám slevu na zboží 6%, majitelům věrnostních karet Sphere VIP poskytujeme slevu 10%. Pokud je námi nabízené zboží v akci, je sleva je započítána z původní ceny určené zastoupením dané značky pro ČR, slevu tedy nelze uplatnit na již zlevněné zboží. Pokud u zboží v akci sleva menší než je Vaše sleva na kartu Sphere, samozřejmě Vám cenu snížíme dle Vaší karty.
  1. Bohužel nemůžeme poskytnout majitelům VIP karet slevu ve výši 10% na produkty LAVA, KitchenAid, Kangabox, Vitamix, a Catler. Maximální sleva na tyto produkty je u všech typů karet 6%.
  1. Z technických důvodů se při Vašem nákupu sleva nezobrazí v košíku. V posledním kroku objednávky vložte do pole "ZADAT POZNÁMKU PRO PRODEJCE" číslo vaší karty a zboží objednejte na platbu kartou nebo převodem, abychom Vám dokázali zboží přecenit. Číslo Vaší sphere karty je na její druhé straně vedle čárového kódu. Klidně jej můžete zaslat i emailem neprodleně po objednání zboží. Bohužel nedokážeme uplatnit slevu u zboží na dobírku, protože je zpravidla odesláno dříve nežli požadavek na SPHERE slevu zaregistrujeme.

 

REKLAMACE a garance vrácení zboží do 14 dnů

  1. Občas se může stát, že je zboží poškozené nebo s ním nejste z nějakého důvodu spokojeni a chcete jej vrátit. Chápeme, že je to pro Vás nepříjemnost. Samozřejmě se to rádi pokusíme napravit, rozlišujeme následující důvody:
    1. REKLAMACE DODÁNÍ- bylo Vám dodáno poškozené zboží nebo jiné než jste si objednali.

    2. REKLAMACE - dodali jsme Vám zboží, které vykazuje výrobní vady.

    3. VRÁCENÍ ZBOŽÍ - zboží chcete vrátit (třeba se Vám ve skutečnosti nelíbí).

    REKLAMACE DODÁNÍ: Zásilka se může k Vám  cestou poškodit, to se bohužel může stát. Nezbytné je, abyste zboží ihned po převzetí zkontrolovali, zdali je obsah v pořádku. Pokud není, kontaktujte nás nejpozději do následujícího dne po doručení zboží, nejlépe emailem, uveďte číslo Vaší objednávky a popis či foto závady. Zboží i veškerý obalový materiál nevyhazujte a vyčkejte až se Vám ozveme my nebo kurýrní služba. Budeme požadovat fotografie dle požadavků pojišťovny dopravce, zašleme Vám podrobné informace.

    REKLAMACE: Pokud se v průběhu záruční doby (dle zákona dva roky, u některého zboží je záruka výrobcem prodloužena) vyskytne na zboží vada, kterou považujete za výrobní, zkontrolujte, zda Vám byl se zbožím zaslán zvláštní Záruční list výrobce. Na tomto záručním listu bývá kontakt na autorizovaný servis. Pokud jste žádný nenašli, kontaktujte Nás, rádi zašleme potřebné informace a postupy. Reklamační formulář je ke stažení zde ve formátu PDF. Níže je uvedena adresa pro zaslání, prosíme neodesílejte zboží na adresu sídla naší firmy.

    VRÁCENÍ ZBOŽÍ: Zboží, které jste si u Nás objednali a chtěli by jste jej vrátit, rádi vezmeme zpět do 14 dnů od převzetí. Je třeba Nás o tom předem informovat. K co nejrychlejšímu vyřízení je zde ke stažení formulář ve formátu PDF, který je třeba vyplnit a zaslat emailem na Naši adresu. Následně zašlete zboží zpět. Nezasílejte zboží zpět na dobírku nebo na výdejní místa přepravců, zboží musí být zasláno k nám bez dobírky. Zboží musí být kompletní, nepoškozené, nepoužité a v originálním obalu. Níže je uvedena adresa pro zaslání a osobní dodání, prosíme neodesílejte zboží na adresu sídla naší firmy.

    Pro výdej objednaného zboží u osobních odběrů a také vrácení zboží nás můžete navštívit v pracovních dnech od pondělí do pátku od 9-16h.

    Adresa pro zasílání reklamací, vrácení zboží nebo výměnu zboží (možné i osobní dodání):

    Fulfillment CZ - KIWE
    Logistický park P3, Hala H1, boční vchod č.6
    Do Čertous 2634/7
    193 00 Praha 20

    Česká republika