Informace k nákupu

Proč nakupovat právě u nás?

  • Nabízíme pouze pečlivě vybrané vysoce kvalitní zboží nakupované výhradně od oficiálních zastoupení daných značek v ČR.

  • Garance servisu a záruky na prodávané značky.

  • Objednávka netrvá více než pár minut.

  • Zboží Vám doručíme až domů nejpozději do 48 hodin. Více než 1000 odběrných míst po celé ČR.

  • U objednávek nad 4000 Kč za Vás rádi zaplatíme dopravu.

  • Výhodné dárkové poukazy a svatební listy.

  • Na telefonu i emailu jsme neustále a ochotně k dispozici pro případné dotazy.

  • U nás je možno nakupovat pohodlně online na spátky.

  • Jsme hrdým partnerem věrnostního programu Sphere, majitelům věrnostních karet poskytujeme slevu 6%, majitelům věrnostních karet Sphere VIP poskytujeme slevu 10%. Více níže v článku o SPHERE.

DOPRAVA ZBOŽÍ

  • Objednávky po ČR zasíláme kurýrní službou dle Vašeho výběru až na Vámi uvedenou adresu, doručení probíhá během pracovních hodin, dodání je možné i k Vám do zaměstnání.

  • Objednávky na Slovensko jsou expedovány kurýrem PPL ve spolupráci DHL. Počítejte s dodáním 2-3 pracovní dny.

  • Objednávky přijaté v pracovní dny do 15:00 expedujeme týž den.

  • Cena dopravného po ČR je pouhých 89,-Kč. Pokud není u zboží uvedeno "doprava zdarma", pak platí že každá objednávka od částky 4000,-Kč bude odeslána na Naše náklady.

  • Cena dopravného na Slovensko je 230,-Kč,  objednávky nad 7000,-Kč odesíláme na Naše náklady.

PLATBY ZA ZBOŽÍ

  • Nejčastější metodou platby je dobírka za 40,-Kč.

  • Zaplatit lze převodem z účtu, tato metoda není zpoplatněna. Po přijetí objednávky Vám zašleme zálohovou fakturu, kterou je třeba uhradit převodem z Vašeho účtu. Zboží bude expedováno až po připsání platby na Náš účet. Počítejte tedy se zdržením 1 pracovní den. Náš CZK účet vedený u Komerční Banky: 115-1006210257/0100

  • Nejjednodušší je platba platební kartou nebo PayPal, je navíc zcela zdarma. Zboží zaplacené elektronicky expedujeme ihned.

  • Platba i-platba od společnosti Cofidis. Udělejte si radost a pořiďte si nové vybavení pohodlně na splátky. Více informací o prodeji na splátky ZDE.

DÁRKOVÉ POUKAZY

  • Dárkový poukaz Vám bude zaslán poštou na Vámi uvedenou adresu na dobírku. Pokud chcete dárkový poukaz zaslat rovnou obdarovanému, je třeba jej zaplatit předem, abychom již nemuseli použít dobírku.

VĚRNOSTNÍ PROGRAM SPHERE

  • Jste-li držitelem karty programu SPHERE, poskytneme Vám slevu na zboží 6%, majitelům věrnostních karet Sphere VIP poskytujeme slevu 10%. Pokud je námi nabízené zboží v akci, je sleva je započítána z původní ceny určené zastoupením dané značky pro ČR, slevu tedy nelze uplatnit na již zlevněné zboží. Pokud u zboží v akci sleva menší než je Vaše sleva na kartu Sphere, samozřejmě Vám cenu snížíme dle Vaší karty.

  • Bohužel nemůžeme poskytnout majitelům VIP karet slevu ve výši 10% na produkty Kangabox, Vitamix, Brita, Opinel a Catler. Maximální sleva na tyto produkty je u všech typů karet 6%.

  • Z technických důvodů při Vašem prvním nákupu u nás sleva nezobrazí v košíku. V posledním kroku objednávky vložte do pole "ZADAT POZNÁMKU PRO PRODEJCE" číslo vaší karty. Číslo Vaší sphere karty je na její  druhé straně poblíž čárového kódu. Klidně jej můžete zaslat i emailem neprodleně po objednání zboží. Slevu Vám nastavíme při fakturaci před odesláním zboží.

  • Pokud jste registrovaný zákazník, slevu Vám po registraci nastavíme jako trvalou a od té doby již uvidíte veškeré produkty v cenách po slevě.

REKLAMACE a garance vrácení zboží do 14 dnů

Občas se může stát, že je zboží poškozené nebo s ním nejste z nějakého důvodu spokojeni a chcete jej vrátit. Chápeme, že je to pro Vás nepříjemnost. Samozřejmě se to rádi pokusíme napravit, rozlišujeme následující důvody:

    • REKLAMACE DODÁNÍ- bylo Vám dodáno poškozené zboží nebo jiné než jste si objednali.

    • REKLAMACE - dodali jsme Vám zboží, které podle Vás vykazuje výrobní vady.

    • VRÁCENÍ ZBOŽÍ - zboží chcete z libovolného důvodu vrátit (třeba se Vám ve skutečnosti nelíbí).

REKLAMACE DODÁNÍ: Vhodné je, abyste zboží ihned po dodání zkontrolovali, zdali je v pořádku. Pokud ne, ihned Nás kontaktujte (do dvou pracovních dní po doručení zboží, nejlépe emailem), uveďte číslo Vaší objednávky a popis či foto závady. Zboží neodesílejte a vyčkejte až se Vám ozve kurýrní služba. Ihned, jak to bude možné Vám zašleme nový kus.

REKLAMACE: Pokud se v průběhu záruční doby (dle zákona dva roky, u některého zboží je záruka výrobcem prodloužena) vyskytne na zboží vada, kterou považujete za výrobní, zkontrolujte, zda Vám byl se zbožím zaslán zvláštní Záruční list výrobce. Na tomto záručním listu bývá kontakt na autorizovaný servis. Pokud jste žádný nenašli, kontaktujte Nás, rádi zašleme potřebné informace a postupy. Reklamovat nelze opotřebení způsobené používáním výrobku. Reklamační formulář je ke stažení zde ve formátu WORD nebo PDF.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ: Zboží, které jste si u Nás objednali a chtěli by jste jej vrátit, rádi vezmeme zpět do 14 dnů od dodání k Vám. Je třeba Nás o tom předem informovat. K co nejrychlejšímu vyřízení je zde ke stažení formulář ve formátu WORD nebo PDF, který je třeba vyplnit a zaslat emailem na Naši adresu. Ihned poté můžete zaslat na Naši adresu objednané zboží. Prosíme Vás, nezasílejte zboží zpět na dobírku, takové nemůže být přijato. Zboží musí být kompletní, nepoškozené, nepoužité a v originálním obalu.